لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
ما ضعف نتیجه داریم

ما ضعف نتیجه داریم

کلودیو مارکیزیو ستاره ی میانی تیم یوونتوس امروز به همراه الگری سرمربی تیم در کنفرانس خبری دیدار مقابل المپیاکوس حاضر شد و در مورد این بازی و شرایط تیمی گفت:

"همه چیز به بازی فردا و نمایش ما در این مسابقه بستگی دارد. ما به مهم ترین بازی فصل تا اینجای کار رسیده ایم و می دانیم که پیروزی در این بازی کار آسانی نیست."

"آنها در خانه تیم خوبی بوده اند و مقابل یوونتوس - اتلتیکو به برتری رسیده اند و شرایط بسیار خوبی در جدول دارند اما اکنون ما در ورزشگاه خانگی پذیرای آنها هستیم و از امتیاز میزبانی و حضور هواداران خود برخوردار هستیم و باید پیروز شویم."

"ما دومین خط دفاع برتر در اروپا هستیم و این در حالی است که برای دیدار مقابل تیم یونانی همه ی بازیکنان دفاعی را در اختیار نخواهیم داشت. عملکرد آنها در تمامی دیدارها قابل ستایش است."

"البته نه تنها خط دفاع، بلکه تمامی بازیکنان یوونتوس در تمامی پست ها بهترین عملکرد را دارند و نمایش خوبی از خود بر جای گذاشته اند."

"دیدار مقابل اتلتیکو مادرید در اسپانیا ما نمایش خوبی داشتیم ولی آنها از اندک موقعیت های خود بهره بردند و بازی را به سود خود به پایان بردند ولی مطبوعات ایتالیایی به شدت از ما انتقاد کردند اما در اسپانیا همه از ما تعریف کردند."

"اما شاید در این مورد ما باید پیشرفت داشته باشیم تا بتوانیم نتایج بهتری بگیریم. الگری بعد از دیدار مقابل جنوا گفت در چنین دیدارهایی که نمی توانید پیروز شوید حداقل باید یک تساوی به دست بیاورید."

"در سال های اخیر تفاوت های زیادی میان فوتبال ایتالیا و اروپا دیده شده است. در مسابقات سری آ در هر 10 دیدار 9 تای آنها تیم حریف با 10 نفر به دفاع کردن می پردازند اما در اروپا چنین چیزی اصلا دیده نمی شود. این است تفاوت بزرگ میان فوتبال اروپا و ایتالیا که در سال های گذشته باعث ناکامی ایتالیایی ها بوده است."

"سال گذشته ما از رقابت های لیگ قهرمانان حذف شدیم اما به یورو لیگ رفتیم و تا نیمه نهایی پیش رفتیم و این نشانه ی پیشرفت در این مسابقات است."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: